Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Twórcy Assassin's Creed Mirage zabrali głos w sprawie DLC i kontrowersyjnej mechaniki
Premiera gry Assassin’s Creed Mirage nastąpi 12 października, a w międzyczasie poznajemy kolejne szczegóły na temat nadchodzącej produkcji Ubisoftu.

Tym razem nowe informacje na temat Mirage pochodzą z pierwszej ręki – od samych deweloperów, którzy odpowiedzieli na liczne zapytania użytkowników subreddita, poświęconego grom opowiadającym historię bractwa asasynów.

Co zdradzili twórcy Assassin’s Creed Mirage? Sesja Q&A na „asasyńskim” subreddicie przyniosła odpowiedzi na palące pytania. Oprócz kwestii ewentualnego przyszłego DLC do gry, padły również pytania o poszczególne mechaniki, na które chętnie odpowiadali twórcy.

Oto garść najciekawszych informacji z tamtego wątku:

  • na tę chwilę twórcy nie planują żadnego rozszerzenia do Mirage ani nie zakładają wsparcia tytułu dodatkową zawartością po premierze;
  • deweloperzy potwierdzili, że Mirage początkowo miało być jedynie dużym rozszerzeniem do Valhalli, jednakże już po tygodniu uznano, że Basim zasługuje na własną, pełnoprawną historię;
  • w grze nie uświadczymy swobodnych „wyrzutów i odskoków” na boki i w tył znanych choćby z Unity; twórcy wciąż pracują nad parkourem, którym ma być jak najbardziej płynny i dawać poczucie kontroli nad bohaterem;
  • gra jest liniowa, ale fabuła pozwoli na odrobinę swobody. Po obowiązkowym pierwszym zleceniu można będzie rozpocząć śledztwa w każdej z dzielnic miasta, w dowolnej kolejności;
  • asasyńskie skupienie, czyli problematyczna umiejętność pozwalająca na szybką eliminację wielu oponentów, będzie możliwa do uruchomienia jedynie poza „konfliktem” i po napełnieniu paska „cichych zabójstw”;
  • jeżeli chodzi o wygląd bohatera, w grze dostępne będą kostiumy oraz stroje. Kostiumy to oficjalne stroje, które Basim nosiłby w „prawdziwym życiu” (jak kostiumy asasynów). Stroje to z kolei niejako ekwipunek, który zapewni określone profity;
  • stroje będzie można kolorować, kostiumów nie. Oprócz tego pojawi się również opcja transmogryfikacji;
  • Basim będzie musiał nosić różne kostiumy, aby uzyskać dostęp do pewnych zastrzeżonych obszarów;
  • co ciekawe, ujawnione na wcześniejszych grafikach z gry, talizmany będą jedynie pełnić funkcję elementów kosmetycznych. Niektóre z nich mają być niezwykle trudne do odszukania w świecie gry;
  • Basim nie będzie mógł zakładać kaptura na życzenie – zrobi to jedynie w określonych sytuacjach;
  • opcja ukrywania się wśród ludzi będzie automatyczna, jeśli Basim znajdzie się pośród grupy przynajmniej trzech osób;
  • kontrakty na zabójstwa, dostępne w biurach asasynów, nie będą randomizowane, a ręcznie zaprojektowane;
  • powrócą znane z Valhalli miniquesty w formie wydarzeń, tajemnic i skarbów;
  • aktywnościami pobocznymi w Mirage będą również kradzieże kieszonkowe oraz pościgi za zabiegami, czyli mechaniki znane z pierwszych odsłon serii;
  • w Bagdadzie będziemy mieli możliwość odwiedzenia zoo, a w grze nie zabraknie zwierząt, takich jak strusie syryjskie czy flamingi;
  • poza samym Bagdadem w Mirage odwiedzimy również inne lokacje, jak np. zigurat z Dur-Kurigalzu;
  • potwierdzono, iż do Mirage trafi tryb fotograficzny;
  • w grze dostępna będzie również opcja szybkiego zapisu;
  • co ciekawe, produkcja ma być wciąż „dopieszczana” graficznie.

    Źródło:
    "ReddoX" - GRY-OnLine
  • Klemens
    2023-07-14 15:27:18
    Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
    Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow